Pozostań w swojej strefie komfortu, a my zajmiemy się Twoją strefą BDO

O mnie

O mnie

Nazywam się Agnieszka Miśnik jestem właścicielem i prowadzącą firmę STREFA BDO. Z wykształcenia jestem prawnikiem, ukończyłam prawo na Uniwersytecie Gdańskim, studia podyplomowe z Bezpieczeństwa i Higieny Pracy na Politechnice Gdańskiej, Studia Podyplomowe z Zarządzania Zasobami Ludzkimi na Wydziale Zarządzania Uniwersytetu Gdańskiego, ukończyłam ekspercki kurs BDO, a obecnie kończę studia podyplomowe z HR Biznes Partneringu.

Od wielu lat zajmuję się kadrami, płacami oraz miękkim HR. Kilka lat temu w moim życiu zawodowym pojawiło się BDO, najpierw w kontekście prowadzonej wówczas działalności gospodarczej, a później coraz bardziej zaczęło przenikać do mojego życia zawodowego. Wiem jakie to trudne dla przedsiębiorców łączenie prowadzenia biznesu ze wszystkimi obowiązkami wobec pracowników, kontrahentów oraz urzędów, dlatego postanowiłam zająć się działalnością wspomagającą firmy w prowadzeniu ich biznesu poprzez odciążenie ich z niewdzięcznych obowiązków, jakimi są sprawy kadrowo-płacowe oraz obowiązki związane z BDO.

KOMPLEKSOWA OBSŁUGA BDO

STREFA BDO

to firma specjalizująca się w kompleksowej obsłudze obowiązków związanych z Bazą Danych o Odpadach, Produktach i Opakowaniach (BDO), także związanych ze sprawami kadrowo – płacowymi. Naszym celem jest wspieranie przedsiębiorstw w zarządzaniu dokumentacją i zapewnianie pełnej zgodności z obowiązującymi przepisami. Dzięki naszej wiedzy i doświadczeniu pomagamy firmom skutecznie wypełniać ich obowiązki.

Kim jesteśmy?

Jesteśmy zespołem specjalistów z wieloletnim doświadczeniem w zakresie obsługi obowiązków związanych z Bazą Danych o Odpadach, Produktach i Opakowaniach (BDO), a także w sprawach kadrowo – płacowych. Nasza wiedza i zaangażowanie pozwalają nam skutecznie wspierać firmy w zarządzaniu dokumentacją i spełnianiu wymogów prawnych w tych aspektach. Dzięki naszym umiejętnościom zapewniamy kompleksową pomoc w każdym aspekcie związanym z BDO oraz kadrami i płacami, pomagając przedsiębiorstwom w utrzymaniu pełnej zgodności z przepisami.

Nasza wizja

Naszą wizją jest bycie liderem w obszarze doradztwa i wsparcia w zakresie BDO. Dążymy do tego, aby nasze usługi były nie tylko zgodne z prawem, ale również dostosowane do indywidualnych potrzeb naszych klientów. Wyręczamy firmy w żmudnych i niewdzięcznych obowiązkach dotyczących ewidencji, aktualizacji danych oraz sprawozdawczości w systemie BDO w stale zmieniającym się otoczeniu prawnym.

Nasze wartości

Profesjonalizm: w każdej współpracy stawiamy na najwyższy standard profesjonalizmu, gwarantując rzetelność i dokładność w każdej wykonywanej usłudze.

Transparentność: dbamy o pełną przejrzystość działań i komunikacji, zapewniając naszym klientom jasność i zrozumienie wszystkich aspektów współpracy.

Zaangażowanie: jesteśmy oddani wspieraniu naszych klientów w osiąganiu ich celów związanych z prowadzeniem biznesu, oferując wsparcie na każdym etapie współpracy.

Innowacyjność: stale śledzimy zmiany w przepisach i wprowadzamy nowoczesne rozwiązania, które pomagają naszym klientom efektywnie zarządzać obowiązkami w zakresie BDO oraz kadr i płac.